Na het aflopen van de Tozo-periode verwachten we een flinke toename van het aantal Bbz-aanvragen. Om deze grote toename zowel op dat moment, als in de verdere toekomst te kunnen verwerken, zijn digitalisering én het vergroten van expertise en personele inzet voor gemeenten noodzakelijk.

PPO is hier samen met onder andere VNG, Divosa en andere gemeenten met subsidie van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid mee aan de slag.

CHECKLIST 'Van Tozo naar Bbz: wat moet je als gemeente regelen?'

De Tozo-regeling is wederom verlengd, tot en met 30 september 2021. Vanaf 1 oktober is het Bbz weer de enige vangnetregeling voor ondernemers. Bereid je als gemeente nu alvast voor op de toestroom van Bbz-aanvragen. Wij kunnen je hierbij helpen met een checklist en handige producten op het gebied van digitalisering en expertise/personeel.

Bekijk hier de checklist met daarin links naar de producten >>


Meer achtergrondinfo over deze producten vind je in de checklist én de updates.

UPDATES
Via updates blijven wij communiceren over de voortgang hiervan:


Wil je voortaan deze updates in je mailbox ontvangen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Stuur dan een e-mail naar info@rozgroep.nl, o.v.v. ‘updates Innovatie Bbz ontvangen’.